قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ادامه ریزش قیمت در بازار منتظر سود مرحله سوم سهام عدالت باشید | + زمان واریز خاندوزی خبر داد: پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون‌ضامن طی ۲ سال گذشته چرا مصرف برق کولر گازی بالاست؟ | قبض برق دومیلیون‌تومانی در صورت استفاده از کولر گازی آسیب سلامت روان در پی نبود امنیت شغلی بررسی فایل‌های اجاره ملک در مطهری شمالی مشهد | تجمع خانه‌های ویلایی در این منطقه + جدول (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ظرفیت یک میلیون دلاری صادرات فرش ماشینی ۹۵ درصد قراردادهای کار موقت هستند | اجرای مصوبه تعیین سقف ۴ سال برای قراردادهای موقت  افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (شنبه، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) کمبود فصلی لوازم یدکی در بازار حباب سکه در اولین روز هفته، کاهشی یا افزایشی؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازار سیاه لاستیک خودرو از بین می‌رود | تقاضا برای خرید کاهشی شد ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو | آخرین قیمت سمند، دنا، ساینا، شاهین و کوییک (شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | بازار آرام گرفت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه وزارت صمت برای جهش در تولید خودرو سیگنال مثبت بانک مرکزی به بورس + جدول بورس تهران هشتمین بازار سهامی خاورمیانه شد! + نمودار دردسرهای کارگران تمامی ندارد | نبود امنیت شغلی حتی برای کارگران ماهر برخورد قاطع با کم‌فروشی نانوایان در مشهد دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند | کارگزاری‌های مجاز را چگونه تشخیص دهیم؟ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشترکان خوش‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق در خراسان رضوی در سال گذشته
سرخط خبرها

مقایسه مزدا ۳ نیو تیپ ۳  با رنو ساندرو استپ وی

  • کد خبر: ۷۰۰۷۱
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶
مقایسه مزدا ۳ نیو تیپ ۳  با رنو ساندرو استپ وی
با توجه به افزایش قیمت‌های خودرو در سال‌های اخیر برای خرید خودرو در بازه قیمتی ۴۰۰ میلیون تومان تا ۵۰۰ میلیون تومان جدا از گزینه‌های چینی که این روز‌ها به وفور در خیابان‌ها خودنمایی می‌کنند گزینه‌های محدودی از خودرو‌های ژاپنی، کره‌ای و فرانسوی پیش روی شماست.

مریم شیعه زاده | شهرآرانیوز؛ با توجه به افزایش قیمت‌های خودرو در سال‌های اخیر برای خرید خودرو در بازه قیمتی ۴۰۰ میلیون تومان تا ۵۰۰ میلیون تومان جدا از گزینه‌های چینی که این روز‌ها به وفور در خیابان‌ها خودنمایی می‌کنند گزینه‌های محدودی از خودرو‌های ژاپنی، کره‌ای و فرانسوی پیش روی شماست. خودرو‌هایی که سال هاست از تولیدشان می‌گذرد و به نوعی امتحان خود را پس داده اند. در این مطلب ۲ مورد از خودرو‌های جذاب بازار را با هم مقایسه می‌کنیم.


مزدا ۳ نیو تیپ ۳ مدل ۹۰

افرادی که به دنبال یک سدان خوش ساخت ژاپنی با قیمت حدود ۵۰۰ میلیون تومان هستند، حتما باید مزدا ۳ نیو مدل ۹۰ را نیز در دایره انتخاب‌های خود بگنجانند. این سدان جمع وجور سامورایی، یک پیشرانه ۲ لیتری چهارسیلندر تنفس طبیعی به قدرت ۱۴۷ اسب بخار و گشتاور ۱۸۷ نیوتن متر را در زیر درپوش موتور خود پنهان کرده است تا به واسطه بهره مندی از گیربکس ۵ سرعته اتوماتیک، شتاب ۹.۲ ثانیه را در اختیار شما قرار دهد؛ بنابراین مزدا ۳ نیو سدانی چابک با عملکرد و دوام فنی مناسب است که بی شک از لحاظ فنی می‌تواند نیازمندی‌های مشتریان ایرانی را به خوبی پاسخ دهد.

 

مقایسه مزدا ۳ نیو تیپ ۳  با رنو ساندرو استپ وی


این سدان ۱۲۶۰ کیلوگرمی، از مصرف سوخت نسبتا متعادلی به میزان ۷.۶ لیتر در هر صدکیلومتر بهره می‌برد و حداکثر سرعت ۲۰۴ کیلومتر بر ساعت را ارائه می‌دهد؛ بنابراین، مدل ۹۰ تیپ ۳ این خودرو را می‌توان به عنوان یک سدان توان‌مند ۵۰۰ میلیون تومانی با سواری نسبتا نرم و بازار دست دوم بسیار مناسب قلمداد کرد.


قیمت: ۴۸۵ میلیون
قدرت موتور: ۱۴۷ اسب بخار
مصرف سوخت: ۷.۶ لیتر در صد کیلومتر

 

رنو ساندرو استپ وی اتوماتیک مدل ۹۹

عملکرد مناسب پیشرانه تندر ۹۰ به عنوان یک محصول اقتصادی در بازار ایران، مقوله‌ای کاملا شناخته شده است؛ ساندرو استپ وی اتوماتیک نیز از همین پیشرانه ۱.۶ لیتری با قدرت ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۴۰ نیوتن متر به علاوه گیربکس ۴ دنده اتوماتیک بهره می‌برد که گرچه در قیاس با سایر گزینه‌ها هم قیمت خود توان فنی این خودرو چندان سطح بالا به نظر نمی‌رسد، اما با این حال، رنو ساندرو اتوماتیک در مصارف خانوادگی خودرویی توانمند محسوب می‌شود که شتاب حدود ۱۱.۵ ثانیه‌ای را ارائه می‌دهد و قادر است به حداکثر سرعت ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

 

مقایسه مزدا ۳ نیو تیپ ۳  با رنو ساندرو استپ وی

 

مصرف سوخت ترکیبی ساندرو استپ وی اتوماتیک نیز حدود ۸ لیتر بیان شده است که کمی زیاد به نظر می‌رسد. در ضمن یکی از دلایل اصلی انتخاب ساندرو، در استهلاک نسبتا پایین و قیمت لوازم یدکی ارزان آن نهفته است؛ موتور این خودرو همان طور که اشاره شد، با تندر ۹۰ مشترک است و لوازم آن به طور گسترده در بازار یافت می‌شود؛ هم چنین از لحاظ قیمتی در قیاس با دیگر رقبا، در سطح بسیار پایین تری قرار می‌گیرد. بنابراین، مالکان رنو ساندرو از لحاظ قطعات یدکی خیال راحت تری نسبت به گزینه‌های دیگر این فهرست خواهند داشت.


قیمت: ۴۲۵ میلیون
قدرت موتور: ۱۴۰ اسب بخار
مصرف سوخت: ۸ لیتر در صد کیلومتر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->